Jak złożyć zamówienie


U PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO
Gwarantujemy największą sieć konsultantów na terenie całego kraju. Skontaktuj się telefonicznie - numery telefonów naszych konsultantów znajdziesz tu.

TELEFONICZNIE
Infolinia: 801 577 544
W SKLEPIE INTERNETOWYM
(instrukcja)
POCZTĄ ELEKTRONICZNĄ
senior@mojebambino.pl
FAKSEM
42 630 04 80
LISTOWNIE
Moje Bambino Sp. z o. o. Sp.k.
ul. Graniczna 46
93-428 Łódź

Jak zamawiać w sklepie internetowym - instrukcja

  1. Przeczytaj regulamin

Przed złożeniem zamówienia, prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem sklepu Moje Bambino. Zawiera on szczegółowe informacje odnośnie sposobów płatności, czasu dostawy oraz warunków reklamacji.

  1. Wyszukiwanie produktów

Aby ułatwić Państwu wyszukiwanie produktów w sklepie Moje Bambino, uruchomiliśmy zakładkę Produkty, która zawiera pełną listę kategorii. Innym sposobem jest okienko wyszukiwania, które znajduje się na samej górze strony. Wystarczy w nie wpisać odpowiednie frazy (np. krzesła), aby znaleźć całą grupę odpowiednich towarów.

  1. Kalkulator zamówienia

Jeśli mają Państwo wybrane produkty z naszego katalogu, wystarczy wpisać kody i ilości do Kalkulatora Zamówienia, aby stworzyć listę produktów, które następnie można dodać do koszyka.

  1. Dodaj do koszyka

Należy wybrać opcję (kolor, rozmiar) produktu, która Państwa zainteresuje, następnie wpisać odpowiednią ilość i kliknąć „dodaj do koszyka”.

  1. Sprawdź zawartość koszyka

Przed złożeniem zamówienia prosimy dokładnie sprawdzić zawartość koszyka. W tym celu należy kliknąć na ikonę torebki, znajdującą się na górze serwisu. Pojawią się wówczas wszystkie wybrane produkty. Należy sprawdzić czy na pewno nie popełnili Państwo błędu przy wybieraniu. Szczególną uwagę należy zwrócić na zamówioną ilość oraz wariant produktu. W przypadku gdyby dane adresowe były błędne bądź nieaktualne, należy kliknąć „aktualizuj” i je poprawić. To samo dotyczy adresu, który ma widnieć na fakturze.

  1. Koszty dostawy

W przypadku zamówień na kwotę poniżej 500 PLN brutto, Sprzedający pobiera zryczałtowaną opłatę w wysokości 25 PLN, która doliczona jest na fakturze jako dodatkowa usługa. Zamówienia przekraczające 500 PLN brutto wysyłane są na koszt Sprzedającego. W obu przypadkach dostawcą jest firma kurierska.
W przypadku zamówień składanych przez sklep internetowy o wartości powyżej 150 PLN brutto, koszty transportu ponosi Sprzedający. Przy zamówieniach poniżej 150 zł koszt transportu wynosi 25 PLN.
Klienci z województwa łódzkiego nie ponoszą kosztów transportu. W koszyku zamówienia internetowego może pojawić się koszt 25 zł, jednak nie zostanie on uwzględniony na fakturze.

  1. Złóż zamówienie

Po sprawdzeniu wszystkich produktów w koszyku, należy zaznaczyć czy Kupujący jest osobą fizyczną, nieprowadzącą działalności gospodarczej, czy przedsiębiorcą. Pojawi się wówczas okienko „Metody płatności”, gdzie należy wybrać odpowiednią formę. Placówki publiczne dokonują płatności przelewem terminowym, pozostali klienci płacą przy odbiorze lub przelewem przed dostawą.

  1. Potwierdź zamówienie

Ostatnim krokiem jest finalizacja zamówienia. Po wybraniu formy płatności odpowiedniej dla danego klienta, pojawi się następne okienko. Wystarczy kliknąć „potwierdzam zamówienie”. Niemal natychmiast na podany, przy rejestracji, adres e-mail zostanie wysłana informacja o zamówieniu.

Życzymy udanych zakupów i zapraszamy ponownie do naszego sklepu internetowego.